Antikvariát s více než 49 954 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
Vize tržního úspěchu
Tomek Gustav, Vávrová Věra

Vize tržního úspěchu

aneb 10 otázek a odpovědí jak chápat marketing budoucnosti

STAV: drobně poškrábané desky
8/10 (Velmi pěkné, pouze drobná poškození)
100 Kč
Koupit knihu Knihu už máte v košíku
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
978-80-7431-071-3
EAN
9788074310713
Typ vazby
Vázaná
Počet stran
262
Rok vydání
2012
Číslo vydání
1

Kniha zkušených autorů přináší mnoho praktických rad a námětů jak zlepšit práci se zákazníkem. Jednotlivými kapitolami nás provázejí pánové Oříšek (klade otázky, které zajímají současný marketingový management) a Louskáček (odpovídá a nabízí řešení). Z obsahu: Orientace firmy na trh; Jak určit vlastní výchozí pozici?; Kdo je zákazník?; Analýza konkurence; Management produktu; Konkurenceschopnost inovací; Úspěšná marketingová komunikace se zákazníky i dodavateli atd.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+21)