Antikvariát s více než 50 019 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
Vánoční provoz

Vážení zákazníci! Osobní odběr bude možný do 20. 12. 2024 (do 14 hodin) a poté až od 2. 1. 2025 . Zásilky budeme odesílat průběžně stále. Česká pošta garantuje dodání do Vánoc při odeslání zásilky do 19. 12. 2024. Děkujeme za pochopení.

Management inovačních aktivit
Pitra Zbyněk

Management inovačních aktivit

STAV: drobně poškrábaná obálka
8/10 (Velmi pěkné, pouze drobná poškození)
330 Kč
Máme více kusůNa skladě máme 2 kusů.
Množství můžete upravit v košíku.
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
80-86946-10-X
Typ vazby
Vázaná
Počet stran
438
Rok vydání
2006
Číslo vydání
1

Úspěšné inovace jsou v prostředí nelítostné konkurence na globálních světových trzích jedinou cestou k udržení trvalé prosperity firem. O inovacích se u nás však spíše hovoří, než aby se staly motorem podnikání. Mylné představy a inovační legendy bohužel mají málo společného s moderními teoriemi inovačních řešení. Řada organizací nemá nouzi o dobré podnikatelské nápady, problémem je, že jejich management nedokáže tyto nápady realizovat a dotáhnout je k podnikatelskému úspěchu.Kniha profesora Zbyňka Pitry „Management inovačních aktivit (Využití inovačních aktivit pro zabezpečení dalšího rozvoje a dlouhodobé prosperity podnikatelských subjektů)“, kterou právě vydalo nakladatelství Professional Publishing, přináší v šesti tématech konkrétní návody, jak uspět při realizaci inovačních aktivit nejen v českém ekonomickém prostředí. První téma informuje o zásadách managementu informačních aktivit a zdůrazňuje systémový přístup k jejich realizaci. Druhé a třetí téma vymezují podmínky a rozsah podnikatelské úspěšnosti inovace, další témata jsou konkrétními návody pro aplikaci inovačních aktivit ve firmách a rentabilitu investic do inovačních záměrů (včetně role manažerů při využívání inovací).Cennou součástí každého tématu jsou kontrolní otázky, případové studie a názory k zamyšlení, v závěru knihy pak seznam další literatury pro přemýšlivé čtenáře.Tato praktická kniha je určena všem manažerům, kteří realizují nebo chtějí realizovat ve svých firmách inovační aktivity, poradenským firmám i členům představenstev a dozorčích rad. Svým odborným, avšak vždy konkrétním přístupem k tématu, bude dobrou pomůckou studentům vysokých a vyšších středních škol.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+21)