Antikvariát s více než 49 980 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
SLOVENSKO, SLOVENSKO, SLOVENSKO!!!

Vážení zákazníci, jistě jste si všimli, že z naší nabídky zmizela možnost zaslání objednávky na Slovensko Českou poštou. Je to bohužel následek extrémního zvýšení ceny ze strany České pošty, které nemůžeme akceptovat. V současnosti řešíme spolupráci s některým z ostatních dopravců. Aktuálně je možné tedy většinu naší produkce zakoupit přes Aukro, které zprostředkovává zasílání na Slovensko. Děkujeme za pochopení. Váš Červený knír

Management inovačních aktivit
Pitra Zbyněk

Management inovačních aktivit

STAV: drobně poškrábaná obálka
8/10 (Velmi pěkné, pouze drobná poškození)
330 Kč
Máme více kusůNa skladě máme 2 kusů.
Množství můžete upravit v košíku.
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
80-86946-10-X
Typ vazby
Vázaná
Počet stran
438
Rok vydání
2006
Číslo vydání
1

Úspěšné inovace jsou v prostředí nelítostné konkurence na globálních světových trzích jedinou cestou k udržení trvalé prosperity firem. O inovacích se u nás však spíše hovoří, než aby se staly motorem podnikání. Mylné představy a inovační legendy bohužel mají málo společného s moderními teoriemi inovačních řešení. Řada organizací nemá nouzi o dobré podnikatelské nápady, problémem je, že jejich management nedokáže tyto nápady realizovat a dotáhnout je k podnikatelskému úspěchu.Kniha profesora Zbyňka Pitry „Management inovačních aktivit (Využití inovačních aktivit pro zabezpečení dalšího rozvoje a dlouhodobé prosperity podnikatelských subjektů)“, kterou právě vydalo nakladatelství Professional Publishing, přináší v šesti tématech konkrétní návody, jak uspět při realizaci inovačních aktivit nejen v českém ekonomickém prostředí. První téma informuje o zásadách managementu informačních aktivit a zdůrazňuje systémový přístup k jejich realizaci. Druhé a třetí téma vymezují podmínky a rozsah podnikatelské úspěšnosti inovace, další témata jsou konkrétními návody pro aplikaci inovačních aktivit ve firmách a rentabilitu investic do inovačních záměrů (včetně role manažerů při využívání inovací).Cennou součástí každého tématu jsou kontrolní otázky, případové studie a názory k zamyšlení, v závěru knihy pak seznam další literatury pro přemýšlivé čtenáře.Tato praktická kniha je určena všem manažerům, kteří realizují nebo chtějí realizovat ve svých firmách inovační aktivity, poradenským firmám i členům představenstev a dozorčích rad. Svým odborným, avšak vždy konkrétním přístupem k tématu, bude dobrou pomůckou studentům vysokých a vyšších středních škol.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+21)