Antikvariát s více než 49 963 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
Konkurenčnost
Jirásek Jaroslav A.

Konkurenčnost

Vítězství a porážky na kolbišti trhu

STAV: mírně zašpiněná ořízka
8/10 (Velmi pěkné, pouze drobná poškození)
128 Kč
Koupit knihu Knihu už máte v košíku

Máme více kusůNa skladě máme 11 kusů.
Množství můžete upravit v košíku.
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
80-86419-11-8
Typ vazby
brožovaná
Počet stran
101
Rok vydání
přibližně 2002

Konkurenčnost se dnes stává východiskem strategických zámyslů států, odvětví i podniků. V poměrech turbulentní povahy byznysu se do popředí dostává nelezení cesty do budoucnosti; tato cesta nemusí a namnoze také nevychází z pouhého prodlužování dosavadních vývojových linií. Velmi málo záleží totiž na tom, jak se podniky cítí, jak o sobě smýšlejí; záleží především na tom, jaká je jejich reálná konkurenční výhoda, jaké postavení na trhu mohou vydobýt. Málokdo si totiž u nás zatím uvědomuje, že řízení, zaměřené na konkurenčnost, se dnes musí vybavit novým poznáními, že v těch podnicích, kde už to vědí a realizují, jsou zcela jiní lidé než ti, kteří se zaměřují na pouze prostý růst. Dnešní a budoucí strategické řízení podniků nabývá na náročnosti, potřebuje poznání, informovanost, ale také intuici, fantazii a smělost. Strategická práce nese v sobě stále ostřejší rysy úporného souboje boje s mezinárodní, globalizující se konkurencí o místo na trhu, do něhož musí podnik vkládat co nejvíce vlastních předností. Kniha Jaroslava A. Jiráska Konkurenčnost, kterou vydalo nakladatelství Professional Publishing ve spolupráci s Českou manažerskou asociací jako první svazek nové ediční řady, hledá a nachází odpovědi na řadu otázek, které si musí klást ti manažeři, jimž opravdu leží na srdci budoucí osud jejich podniku. Jeden z našich nejlepších teoretiků managementu vede ve své knize čtenáře od historických východisek konkurenčnosti až do současného světa globalizace a dnešní „superkonkurence“ a analyzuje světové zprávy o konkurenčnosti sledovaných zemí (v nichž Česká republika zvláště v posledních letech nezaujímá příliš čestné místo). Po přečtení této knihy získá přemýšlivý manažer mnoho informací a námětů především pro konkrétní strategické uvažování v podmínkách podnikového managementu. Lidé, kteří chtějí vítězit na kolbišti trhu, musí totiž znát své konkurenty a vmýšlet se do jejich záměrů; nemohou být obráceni jen dovnitř svých podniků, ale i navenek. Musí to být jiní lidé: stratégové konkurenčního boje.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+21)