Antikvariát s více než 49 946 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
Marketing od myšlenky k realizaci
Tomek Gustav, Vávrová Věra

Marketing od myšlenky k realizaci

STAV: drobně poškrábaná obálka
9/10 (Výborný stav, minimální opotřebení odpovídající stáří)
290 Kč
Máme více kusůNa skladě máme 4 kusů.
Množství můžete upravit v košíku.
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
978-80-7431-042-3
EAN
9788074310423
Typ vazby
Vázaná
Počet stran
344
Rok vydání
2011
Číslo vydání
3

Kniha významných marketingových odborníků se zabývá marketingem v komplexním pojetí – od základní teorie po praktickou aplikaci. Jednotlivé kapitoly pojednávají o marketingovém výzkumu, marketingových analýzách, nákupním chování, segmentaci, strategii, produktové, kontraktační, distribuční a komunikační politice, tržních specifikách, kontrole a marketingovém auditu.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+21)