Antikvariát s více než 49 950 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
SLOVENSKO, SLOVENSKO, SLOVENSKO!!!

Vážení zákazníci, jistě jste si všimli, že z naší nabídky zmizela možnost zaslání objednávky na Slovensko Českou poštou. Je to bohužel následek extrémního zvýšení ceny ze strany České pošty, které nemůžeme akceptovat. V současnosti řešíme spolupráci s některým z ostatních dopravců. Aktuálně je možné tedy většinu naší produkce zakoupit přes Aukro, které zprostředkovává zasílání na Slovensko. Děkujeme za pochopení. Váš Červený knír

Základní principy marketingu
Švarcová Marie

Základní principy marketingu

STAV:
9/10 (Výborný stav, minimální opotřebení odpovídající stáří)
150 Kč
Koupit knihu Knihu už máte v košíku

Máme více kusůNa skladě máme 3 kusů.
Množství můžete upravit v košíku.
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
978-80-85970-87-6
Vydavatel
Typ vazby
brožovaná
Počet stran
272
Rok vydání
2016
Náklad
250
Číslo vydání
1

Publikace má napomoci v orientaci v marketingové terminologii a pochopit podstatu a význam marketingu v podnikání v tržním a dynamicky se měnícím prostředí. Marketing je objektivně nutná metoda řízení firem a je charakterizována nejen v makroprostředí, ale i mikroprostředí, ve vztahu k nezbytnému výzkumu a praktickému využití marketingového mixu. Důraz je kladen i na rozdíly v propagaci produktu. Určeno pro studenty bakalářského studia.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+8)