Antikvariát s více než 49 990 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
Vánoční provoz

Vážení zákazníci! Osobní odběr bude možný do 20. 12. 2024 (do 14 hodin) a poté až od 2. 1. 2025 . Zásilky budeme odesílat průběžně stále. Česká pošta garantuje dodání do Vánoc při odeslání zásilky do 19. 12. 2024. Děkujeme za pochopení.

Marketingové strategie
Horáková Helena

Marketingové strategie

STAV:
7/10 (Pěkný stav, mírná poškození)
Ilustrace
-
130 Kč
Koupit knihu Knihu už máte v košíku
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
978-80-85970-81-4
Vydavatel
Typ vazby
brožovaná
Počet stran
103
Rok vydání
2014

Publikace pomáhá porozumět marketingu, který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí, kde je dostatek nejrůznějších produktů, ale „nedostatek“ zákazníků. Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci, která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy. Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad, ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi. Publikace je určena studentům oboru, ale i manažerům, kteří již danou profesi vykonávají, a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+10)