Antikvariát s více než 50 156 položkami
+420 775 281 837 v pracovní dny 7:00 - 14:00
Antikvariát
Nákupní košík Prázdný
Vánoční provoz

Vážení zákazníci! Osobní odběr bude možný do 20. 12. 2024 a poté až od 2. 1. 2025 . Zásilky budeme odesílat průběžně stále. Děkujeme za pochopení.

Všude a nikde: vliv elektronických médií na sociální chování
Meyrowitz Joshua

Všude a nikde: vliv elektronických médií na sociální chování

STAV: lehce poškrábaná obálka
7/10 (Pěkný stav, mírná poškození)
Ilustrace
-
180 Kč
Koupit knihu Knihu už máte v košíku
Pro mě nezobrazovat
Možnost položku zařadit mezi nežádané mohou využít pouze přihlášení uživatelé.
ISBN
80-246-0905-3
EAN
978802460958
Ilustrátor obálky
Zdeněk Ziegler
Typ vazby
brožovaná
Počet stran
341
Rok vydání
2006

Kniha Všude a nikde, která vyšla poprvé v roce 1985, patří bez nadsázky ke klasickým titulům mediální knižnice. Joshua Meyrowitz, americký profesor komunikace na University of New Hampshire, v ní nápaditě a živě shrnul dramaturgickou sociologii Ervina Goffmana a technologický determinismus Marshalla McLuhana. Elektronická média podle něj vytvářejí nové a bezprecedentní sociální situace, v nichž navazujeme vztahy a předvádíme se, aniž bychom byli svázáni příslušností ke konkrétní fyzické nebo společenské lokalitě. Díky - nebo kvůli - elektronickým médiím se nacházíme všude a současně nikde. Elektronická média, která nás oslovují především obrazy a zvuky, nejsou před nikým "uzamčena" abstraktním kódem vyžadujícím různé úrovně gramotnosti, jako je třeba písmo. Dovolují vstoupit dovnitř prakticky každému, což s sebou však nese také zánik tajemství. Nastolují "smíšené situace", v nichž se dříve neznámé a pouze tušené stává běžně dostupným. Meyrowitz podrobně popisuje zejména zánik tajemství mezi světy mužů a žen, dětí a dospělých a veřejnosti a jejích politických vůdců.

Mohlo by vás zajímat

Načíst další (+21)