Učebnice je určena především studentům obchodních akademií a dalších středních i vyšších odborných škol se zaměřením např. na cestovní ruch, management, služby ap. Obsahuje 12 lekcí, které vždy začínají úvodním dialogem a pokračují praktickými cvičeními zaměřenými na rozvoj komunikativních dovedností v dané oblasti. Studenti mohou využít nejrůznější vzory písemností, které slouží jako stavební prvky pro písemný styk se zahraničním partnerem.
Témata lekcí jsou například:
zprostředkování ubytování
pozvání na oficiální večeři
představení výrobního programu
příprava smlouvy
vyřizování upomínek a reklamací
Učebnice obsahuje i velmi aktuální témata:
organizace veletrhu
žádost o pobyt v Německu
Na konci každé lekce najdeme test určený k samostudiu, který prověří zvládnutí probrané látky. K větší motivaci k učení přispívá atraktivní grafická úprava, texty lekcí jsou obohaceny fotografiemi a autentickými materiály. Úspěšná práce s učebnicí předpokládá základní znalosti německé gramatiky. Součástí učebnice je smíšené CD, které obsahuje audionahrávky rozhovorů a jako bonus také vzory dokumentů, které je možné vytisknout ve formátu PDF nebo s nimi dále pracovat ve Wordu.